اخبار روز

اخبار شهرک باغ معروف

اخبار به روز و دقیق از شهرک باغ معروف

پروژه آسفالت كردن محله آقاي حسن فرهمند امروز با موفقيت به پايان رسيد.

با آسفالت شدن اين محله شهرك باغ معروف بسيار آباد و سر سبز شده است و توريست هاي زيادي را جذب مي كند

با تشكر از شوراي محترم به خاطر توجه ايشان به محله خودشان.

 

           مطلب ارسالي : توسط يكي از اعضاي وب



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت21:42---2 آذر 1390
اینو بذار توسایتت http://iranwararmy.mihanblog.com/ولی حق النصاف وب خوبیه من اگه فرصت کنم بهش سرمیزنم واقعا درست گفتی بنظرم وحید خودتی اگه بشه بهت اخبار جدیدی واست میفرستم که تابحال از باغمعروف نشنیدی:پاسخ: براي ارسال خبر و يا مطلب بايد در وب عضو بشي مثل ساير اعضا فعلا تعداد اعضا به 19 نفر رسيده ولي فكر كنم از اين بيشتر هم بشه تو هم بايد لينك منو تو وبت قرار بدي

فرهاد
ساعت20:47---30 آبان 1390
وب خوبی داری منو که میشناسی چرا اسمتو ننوشتی از ترس شوراها ننوشتی میدونمپاسخ:چه نظر جالبی!! آقا فرهاد
پاسخ:ترس نداریم عزیز-من فقط واقعیتها رو ارسال می کنم.دیدم که باغ معروف وبلاگ مخصوص نداره-یک قدم برداشتم. من اینجا به هیچ کس توهین نمی کنم.فقط عملکردهای افراد و اخبار جالب رو می نویسم با کمک چند نفر از دوستان دیگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 14 آبان 1390برچسب:حسن فرهمند,شورا محترم باغ معروف,باغ معروف,شهرك باغ معروف,روستاي باغ معروف,ساعت18:18توسط خبرنگار واحد مرکزی خبر | |